Prezenter firmy, wysoki poziom kultury, zamiłowanie do innowacji

Prezenter firmy, wysoki poziom kultury, zamiłowanie do innowacji

 

 

Kogo szukamy?

 

Osoby, która kocha kontakt z ludźmi, jest taktowna i dobrze czuje się w organizowaniu eventów.

Osoby, która nie boi się wyzwań, lubi się uczyć i ciągle zgłębia swoją wiedzę (kompetencje miękkie np. budowanie własnego wizerunku, negocjacje, kultura osobista w towarzystwie „rekinów biznesu”…)

Osoby zorientowanej na cel, która nie boi się (docelowo) rozliczania prowizyjnego, bo wie, że osiągnie zamierzony rezultat, więc jest skłonna zaczekać na wysoką pensję.

Działamy na rynku międzynarodowym, warunkiem koniecznym, jest znajomość, co najmniej jednego języka obcego na poziomie zaawansowanym tj. rosyjski albo angielski). Mile widziana także znajomość dodatkowego języka np. francuski lub niemiecki.

 

 

 

Co jesteśmy w stanie dać z siebie?

Jak wygląda stanowisko pracy?

 

Właściciel zadeklarował bezpośrednie uczestnictwo w procesie wdrożenia nowej osoby do kontaktu z klientami biznesowymi. To bardzo „hermetyczna” branża, większość klientów i konkurentów się zna, więc jest nieco łatwiej…

Wdrożenie zacznie się od poznania maszyn i urządzeń, jakimi firma dysponuje m.in. przez prowadzenie procesów sprzedażowych pod względem administracyjnym (uczestniczenie w przygotowywaniu ofert handlowych, umów, sprzedaży części, przygotowywania prezentacji maszyny (to event na który zaprasza się gości z innych krajów, więc trzeba zorganizować dla nich dowóz do firmy, nocleg, poczęstunek, plan prezentowania maszyny, jakąś wycieczkę np. do Krakowa itd.), przygotowywanie materiałów marketingowych (filmiki z pracy maszyny, zdjęcia, informacje o nowych rozwiązaniach technologicznych) i prowadzenie social mediów, czy nawet uczestniczenie w wyjazdach służbowych do klientów (np. Moskwa, Nowa Zelandia, Łotwa, Dania itd.) itd.).

Oprócz tego zostaje jeszcze system…. Tworzenie i uzupełnianie bazy danych klientów (gdzie prowadzimy po prostu spis ustaleń i oczekiwań klientów).

 

 

 

Kogo nie szukamy?

 

Kogoś kto szukam tylko pracy i za wysoką pensję, bo „za coś żyć trzeba”. -> A to dla tego, że pierwszorzędna powinna być chęć utożsamienia się z ideą spółki i potrzeba zrewolucjonizowania rynku nowymi rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi.

Kogoś kto nie czuje potrzeby by tworzyć rodzinną, pomocą atmosferę. -> A to dlatego, że jesteśmy niewielkim zespołem, spędzamy w pracy 1/3 naszego życia i zależy nam by ta część naszego życia była bardzo przyjemna.

Kogoś kto we wszystkim widzi problem i trudności. – > A to dlatego, że my nie skupiamy się na problemach. Mamy wyzwania i cel do zrealizowania. Jeśli zepsuł się samochód w firmie i nie ma jak odebrać klienta – zawsze można wypożyczyć lub pojechać prywatnym. Jeśli klient narzeka na obsługę hotelową – zawsze można go zakwaterować w innym. Jeśli opóźniła się dostawa części – zawsze można klienta uczciwie poinformować. I tak dalej…

 

 

 

 

 

 

Co wstępnie oferujemy?

– umowę o pracę (ale to wiadomo)

– rozwój pod okiem WŁAŚCICIELA !!! (To atut i nie atut – przedsiębiorcy są bardzo wymagający 😉 If you know what I mean!)

– własne biuro, żadnych open spiec

– na początek płaca zasadnicza plus premia, docelowo (po wdrożeniu ok. 1 rok) płaca prowizyjna od sprzedaży maszyn, urządzeń i części

– wyjazdy zagraniczne 🙂 (nie dość, że można zobaczyć inny kraj to jeszcze diety są wysokie)

– praca w firmie zajmującej się badaniem i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań technicznych i technologicznych, a więc nudy nie ma, co chwilę coś nowego się dzieje

– praca na wysokim poziomie, bo takie rozwiązania kupują najlepsi na rynku!

– pewnie mogli byśmy jeszcze trochę powymieniać, ale zatrudniony się przekona sam 🙂

 

 

 

 

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany – ślij CV na rekrutacja@kadrycnc.com.pl

Umów się na spotkanie. Poznaj nas. Zdecyduj.